Vacatures

Op de ZHC hebben we een bestuur, diverse commissies, trainers, coaches en scheidsrechters. Op enkele trainers na, worden alle taken vervuld door vrijwilligers die hiervoor niet betaald worden.

Om de club actief te houden, moeten er veel taken vervuld worden. Ons moto is simpel: vele handen maken licht werk!

Dus aan alle ouders en leden: samen maken we de club! Leuker, gezelliger en actiever. Dus meld je aan via [email protected] en pak een taak op.

Onze huidige vacatures:

Coördinator bardiensten en overige taken zaterdag

Je plant de bardiensten en overige taken voor de zaterdagteams in gedurende het jaar en stelt hiervoor een rooster op. Deze communiceer je met de coaches van de betreffende teams en barcommissie in het algemeen.

Ieder team krijgt dagdelen toegewezen waarin een aantal taken moet worden opgepakt. Een team regelt zelf de interne verdeling.

Je verdeelt de taken zoals deze in het begin van ieder jaar worden vastgesteld door het bestuur en de barcommissie. Dit betreft o.a. de bardiensten op zaterdag maar tevens ramen lappen, vuilnisbakken langs velden legen, papier prikken langs velden.

- Circa 4x p.j. à 6 uur aan begin iedere competitieperiode;

- Commissie vergadering circa 4x per jaar;

- ALV 1x per jaar;

- Telefonische- en app/mailcontacten enkele uren per jaar.

Sponsorcommissie

We zoeken nieuw bloed in deze commissie! Dus heb je affiniteit met het werven en behouden van sponsors, dan is dit iets voor jou.

De sponsorcommissie legt contacten met geïnteresseerde sponsoren, contracteert en stuurt 1x per jaar de factuur. Je werft nieuwe sponsoren en voert hier gesprekken mee. Je onderhoudt met de andere commissieleden de contacten met bestaande sponsoren. Binnen de commissie wordt een lijst met mogelijke sponsoren opgesteld en bijgehouden. Jullie ontplooien nieuwe ideeën voor sponsoring.

Tijdsbesteding:

- Afhankelijk van onderlinge taakverdeling circa 1-2 uurtjes tijdens het hockeyseizoen

- Commissie vergadering circa 4-5x per jaar;

- ALV 1x per jaar;

- Telefonische- en app/mailcontacten enkele uren per jaar.

Communicatiemanager

Bij voorkeur wordt deze taak door één persoon gedaan. Hij/zij verstrekt informatie aan de leden van de club middels de website, nieuwsbrief, de clubapp en/of social media.

Tevens plaats je de wedstrijdschema’s op de website en hou je de overige informatie op de website up-to-date.

Belangrijke berichten plaats je direct op website en in de clubapp.

Circa 1x per 2 maanden verzorg je de nieuwsbrief naar de leden.

- Circa 1-2 uur per week;

- Telefonische- en app/mailcontacten enkele uren per jaar;

- Circa 1-2 overleggen per jaar met de secretaris;

- ALV 1x per jaar.