Garnaelen D-toernooi ZHC

zaterdag 8 juni 2019   |   09:30 - 16:00   |   clubhuis,Duintjesveld

Zaterdag 8 juni 2019

Op zaterdag 8 juni 2019 organiseert De Zandvoortsche hockeyclub het Garnaelen D-toernooi op ons mooie en gezellige complex midden in de duinen.

Aan het toernooi kunnen meisjesteams (tweede klasse en vijfde klasse) meedoen. Het inschrijfgeld bedraagt € 150,00 voor een elftal plus coach. Voor iedere extra speler wordt € 12,50 berekend. De teams krijgen hiervoor een lunchbuffet, onbeperkt limonade, fruit, een lekkere verrassing en er is voor iedereen een klein aandenken.

Het deelnamebedrag kan worden overgemaakt naar het rekeningnummer van de Zandvoortsche Hockey Club t.w. NL98 RABO 0326 3496 50

Er wordt in 3 poules gespeeld en teams worden op sterkte ingedeeld.

We beginnen om 10.00 uur (09.30 uur aanwezig) en het toernooi duurt tot ongeveer 16.00 uur. Naast de wedstrijden worden ook enkele hockey gerelateerde spelelementen toegevoegd zoals knotshockey en strafballen competitie.

De teams hoeven geen scheidsrechters aan te leveren. Hier wordt voor gezorgd via de arbitragecommissie.

Schrijf nu je team in op [email protected].
Vermeld naam club, naam team, aantal spelers.

De uiterste inschrijfdatum is 27 mei 2019. Dit i.v.m. indeling en inkopen.

Mochten er nog vragen zijn, dan kunnen deze ook gesteld worden via bovenstaand emailadres.

Het belooft een geweldige dag te worden en iedereen is van harte welkom op ons complex.

Wij hopen veel teams te mogen begroeten op onze gezellige club op 8 juni 2019.

Tot dan!

Met vriendelijke groet,