Uitreiking Scheidsrechterskaarten

zaterdag 2 juni 2018   |   15:30 - 17:00   |   Duintjesveld

Op 2 juni 2018 reiken we de scheidsrechterskaarten uit aan de geslaagden van dit seizoen. Dit doen we door gezamenlijk de wedstrijd van de JA ZHC tegen Heerhugowaard te bekijken waarbij de scheidsrechters na de wedstrijd bevraagd kunnen worden over de door hen geleide wedstrijd en de opmerkingen die daarbij door de toekijkende scheidsrechters zijn gemaakt.

Daarna reiken we de kaarten uit, krijgt iedere scheidsrechter een fluitje en drinken we wat en is er een klein hapje beschikbaar.

De wedstrijd van de JA begint om 15.30 uur en tussen 16.30 en 17.00 uur zijn we helemaal klaar.

We hopen naast de nieuwe scheidsrechters ook meer scheidsrechters te mogen begroeten om met hen de wedstrijd te bekijken en na afloop de nieuwe scheidsrechters te begroeten

We gaan ervan uit dat iedereen er zal zijn

Groet

Arbitragecie Zandvoortsche Hockey Club