Garnaelen D-toernooi

zaterdag 16 juni 2018   |   09:30 - 16:00   |   clubhuis,Duintjesveld

Aan het toernooi kunnen meisjesteams (tweede klasse en vierde klasse) en jongensteams (derde klasse) meedoen. Het inschrijfgeld bedraagt € 120,00 voor een elftal plus coach. Voor iedere extra speler wordt € 10,00 berekend. De teams krijgen hiervoor een lunchbuffet, limonade, fruit, een lekkere verrassing en er is voor iedereen een klein aandenken.

Het deelnamebedrag kan worden overgemaakt naar het rekeningnummer van de Zandvoortsche Hockey Club t.w. NL98 RABO 0326 3496 50

Er wordt in 3 poules gespeeld en teams worden op sterkte ingedeeld.

We beginnen om 10.00 uur (09.30 uur aanwezig) en het toernooi duurt tot ongeveer 16.00 uur. Naast de wedstrijden worden ook enkele hockey gerelateerde spelelementen toegevoegd zoals knotshockey en strafballen competitie.

De teams hoeven geen scheidsrechters aan te leveren. Hier wordt voor gezorgd via de arbitragecommissie.

Het belooft een geweldige dag te worden en iedereen is van harte welkom op ons complex.

Inschrijven en/of vragen kan via e-mail: [email protected]

Met vriendelijke groet,
Toernooicommissie Zandvoortsche Hockeyclub