DSC08721kopie.jpg

Vrijwilligersbeleid

De ZHC kan niet zonder de bijdrage van vrijwilligers. Zij zijn hard nodig om de club draaiende te houden. De club is van alle leden!  Alleen gezamenlijk kunnen wij gezellige evenementen organiseren, de club financieel gezond houden en onze kinderen plezier laten beleven met hockeyen.
 Kortom: Vrijwilligerswerk op de ZHC hoort er gewoon bij. En een bijdrage hieraan moet door iedereen geleverd worden, maar kan op verschillende manieren.

1.  Toetreding tot een commissie of het bestuur van de ZHC
Er zijn vele leuke commissies: de feest-, accommodatie-, sponsor-, kas- of technische commissie. Maar misschien heb je meer met communicatie, webbeheer, ledenadministratie of het wedstrijdsecretariaat? Laat het ons weten! Meld je dan aan bij [email protected].

2.  Bardiensten
Je draait een deel van de bardiensten die aan het team worden toebedeeld gedurende het jaar.

3.  Vaste trainer of coach (alleen met scheidsrechterskaart)
Interesse? Vraag naar de mogelijkheden bij [email protected]

4.  Vaste arbitrage (regelmatig én met scheidsrechterskaart)
Aanmelden kan via [email protected]

5.  Helpen bij evenementen of doen van vaste klusjes zoals: de Nieuwjaarsreceptie,  hockey spelletjesmiddag, ramen lappen, hesjes wassen etc. etc.
Vraag het aan de bar of meld je aan via [email protected]

6.  Sponsoring (minimaal veldbordsponsoring)
Meer informatie via [email protected]

BARDIENSTEN OP DE ZHC
Centraal staat dat thuisspelende teams zorgen voor de barbezetting.  Op zaterdag draait de jeugd (c.q. hun ouder(s)) bardiensten; op zondag draaien de senioren hun eigen bardiensten. De zaterdagteams worden op voorhand ingedeeld.