Sponsormogelijkheden

Momenteel maken de sponsorinkomsten maar een klein deel uit van alle inkomsten van Zandvoortsche Hockeyclub. De inkomsten zijn wel van belang. Als u ZHC steunt, wordt uw bijdrage om diverse redenen uitstekend besteed.

In de eerste plaats helpt u de club draaiende te houden. Het motto spreekt boekdelen. Plezier in hockey staat voorop.

Bij ZHC is iedereen welkom. De club heeft de laagste contributie van Haarlem en omstreken. Niet voor niets dat in ruim twee jaar het aantal jeugdleden met 60% is gegroeid. Met uw bijdrage kunnen we de club laagdrempelig houden.

Daarnaast wil ZHC met sponsorgeld onder andere professionele trainers voor alle leden van jongste jeugd tot senioren aantrekken. Waarbij extra aandacht wordt besteed aan loop- en bewegingstraining.

We hebben sponsors met bordreclame, maar we hebben ook een sponsorcontract met Sportkleding leverancier Huijg Haarlem. In onderstaande proposities verwijzen we naar onze sponsorovereenkomst met Huijg Haarlem. Zie ook https://clubs.reeceaustralia.com/nl/zhc-zandvoort/

De sponsorovereenkomst met Huijg stelt ons in staat punten te sparen om nieuwe trainingsmaterialen, keeperskleding en wedstrijdkleding aan te schaffen en onze vereniging daarmee op een professionele manier te ondersteunen.

Ten slotte betekent uw bijdrage een belangrijke mentale steun voor de talloze vrijwilligers die zich inzetten voor ZHC. Daarom hopen we van harte dat ook u warm loopt voor onze bijzondere hockeyvereniging en onze laagdrempelige sponsorpakketten.

Hieronder vindt u de 4 basispaketten. Let wel, we gaan er vanuit dat u deze regels respecteert als lid. Afwijking van deze laagdrempelige en eenvoudige regels wordt niet door de vereniging geaccepteerd.

Pakketten

Voor vragen over sponsoring, de wens om uw bedrijf te promoten of een team te sponsoren kunt u een e-mail sturen naar de [email protected]

Vanuit het bestuur is Pieter de Kok (tevens penningmeester) verantwoordelijk voor het sponsorbeleid van ZHC.

Heeft u een "op maat" sponsor idee, een suggestie of een opmerking? Neem gerust contact op met Pieter de Kok via [email protected] voor verdere afstemming.

Download hier de folder met alle sponsormogelijkheden.