Welkom bij ZHC

De Zandvoortsche Hockeyclub (ZHC) opgericht in 1935, is een gezellige en sportieve hockeyclub met een ongedwongen sfeer. Bij ons voelt iedereen zich thuis. Ook onze sportieve prestaties zijn niet gering.

Sponsoring vormt voor iedere sportvereniging een onmisbare bron als het gaat om voortbestaan en ontwikkeling. Sponsoring is voor bedrijven en organisaties een uiterst sympathiek instrument om de marketing en communicatiestrategie te ondersteunen.

De hockeysport in het algemeen mag zich verheugen in een nog steeds groeiende populariteit en toenemende media-aandacht. De Zandvoortsche Hockeyclub vormt daardoor voor bedrijven en organisaties een prachtig platform voor relatiemarketing. Het uitbouwen van kennis en ervaring en het vergroten van naamsbekendheid.

De sponsorcommissie van ZHC richt zich op het werven van sponsoren om hockey op een hoog niveau te faciliteren. Het behartigen en bij elkaar brengen van de belangen van zowel de vereniging als de sponsoren behoort tot de kerntaken van de commissie. Daartoe is een aantal verschillende sponsorvormen ontwikkeld variƫrend van clubtenue tot een bord op een van onze velden.

Wilt u informatie over de voor u meest geschikte sponsorvorm of heeft u andere vragen? Kijk bij onze sponsormogelijkheden en/of neem dan contact op met de sponsorcommissie.

leden: Marjolein Tol, Suzanne van Dijk-van Saase en Karina Veeren.