DSC08721kopie.jpg

Proeflidmaatschap

Wat leuk dat jij interesse hebt om bij ons te komen hockeyen!

Vier keer per jaar organiseren wij proeftrainingen voor potentiƫle nieuwe leden:

bij aanvang van het seizoen, na de herfstvakantie, na de voorjaarsvakantie en na de meivakantie.

Tijdens deze trainingen kun je kennismaken met het spelen van hockey en de sfeer op onze club. De trainingen zijn geheel vrijblijvend, deelname is gratis en worden door onze enthousiaste trainers verzorgd.

Voor het veilig spelen van hockey heb je een mondbitje en scheenbeschermers nodig, naast uiteraard een hockeystick. Het eerste bitje krijg je van ons, en er zijn ook leen-hockeysticks beschikbaar op de club. Scheenbeschermers moet je zelf meenemen.

Stuur een mailtje naar [email protected] en vul onderstaande gegevens in om je aan te melden voor de proeftrainingen:

Voor- en achternaam:

Geboortedatum:

Tel nummer (mobiel nummer):

E-mail adres:

Hockey ervaring:

Eventuele opmerkingen:

Na je aanmelding nemen wij contact op om je meer informatie te geven over de data en tijden van de proeftrainingen. De data worden ook in onze agenda op onze website bekend gemaakt.

Mocht je na de proeftrainingen lid willen worden, dan laten we je zo snel mogelijk weten of plaatsing (in een team) gedurende het seizoen mogelijk is.

Na plaatsing ontvangt u verdere informatie over het team, trainingstijden, wedstrijden, clubtenue en alles wat met hockey te maken heeft!

Wij wensen je alvast veel hockeyplezier op onze club.

Met sportieve groet,

Bestuur ZHC