Over ZHC

De 87-jarige Zandvoortsche Hockeyclub (ZHC) is een gezellige en sportieve hockeyclub met een ongedwongen sfeer. Bij ons voelt iedereen zich thuis. Ook onze sportieve prestaties zijn niet gering; het voorlaatste seizoen eindigden al onze jeugdteams in de top 3. Dat is een resultaat waar wij trots op zijn!

Een professionele training staat bij ons hoog in het vaandel. Onze ervaren trainers zorgen ervoor, dat alle leden volgens een trainingsplan werken en de bijbehorende doelstellingen kunnen halen. De hoofdtrainer staat wekelijks op het veld en coacht ook alle andere trainers.

Wat heeft ZHC te bieden:
  • Hockeytrainingen door professionele trainers;
  • Laagste contributie van Haarlem en omstreken
  • Het hele jaar door veel gezellige activiteiten voor leden en ouders waaronder een Halloweenfeest, BBQ's, Pietentraining en supergezellige toernooitjes.

Wij verwelkomen u graag bij onze club!