Clubtenue

Elk lid is verplicht om tijdens de wedstrijden ons clubtenue te dragen. Het niet dragen van de juiste clubkleding kan er toe leiden, dat de coach u of uw kind de wedstrijd niet laat mee spelen.

Ons clubtenue en onze trainingskleding van het merk Reece Australia is te koop bij:

Generaal Cronjéstraat 129 in Haarlem www.huijgsport.nl

Leden van de ZHC ontvangen op al hun aankopen 10% korting. Bij Huijg Sport kun je ook terecht in de online webshop, in dat geval kunt u de kortingscode 16ZHC10 gebruiken, u dient zich wel eerst als klant te registreren.

Het is mogelijk om een team van uw keuze te sponsoren d.m.v. het aanschaffen van wedstrijdshirts en/of trainingskleding. Uw naam/logo wordt dan bedrukt op de kleding. Voor meer informatie, neem contact op met onze sponsorcommissie.