Clubhuis

.

De Zandvoortsche Hockey Club speelt op het sportpark Duintjesveld aan Duintjesveldweg 1 in Zandvoort. De ZHC beschikt over twee kunstgrasvelden, een prachtig clubhuis en vijf kleedkamers. Onze accommodatie ligt heerlijk in de duinen en midden in de natuur.

Foto's Koen Suyk

Buiten het hockeyseizoen kan het terrein, onder bepaalde voorwaarden, worden gehuurd voor bijvoorbeeld evenementen. Huur van clubhuis kan uitsluitend wanneer dat wordt gecombineerd met hockey op de velden. Dus verjaardagsfeestjes, trouwpartijen etc. zijn in principe uitgesloten. Interesse in huur van de accommodatie? Stuur een mail naar het bestuur. U ontvangt dan nadere informatie over huurprijzen, de borgsom, schoonmaakkosten en aanvullende voorwaarden.