DSC09370 versie 2.jpg image-2019-05-28 (4).jpg PHOTO- MD2-2019-05-26-17-52-04 b.jpg PHOTO-DA-2019-05-26-17-50-58 b.jpg PHOTO-Dames 2-2019-05-29-13-41-27 d.jpg PHOTO-J8E1-2019-05-26-17-54-57 b.jpg PHOTO-MC2-2019-05-29-13-41-13 bbb.jpg PHOTO-MD1-2019-05-29-13-41-40 bb.jpg

Junioren

Senioren

Hoofdsponsor

Vacatures

Bar Commissie - Horeca coördinator
In deze baan ga je zelfstandig te werk als eindeverantwoordelijke voor de horeca bij ZHC.

Plaats in de vereniging:

Als Horeca coördinator zorg je ervoor dat de bar geopend is op trainings,- en wedstrijddagen. Dit zijn de woensdag,- en vrijdagmiddag, zaterdag en een gedeelte van de zondag. Jij organiseert graag activiteiten die goed zijn voor de exploitatie, en die de samenhang van de leden kunnen verstevigen. Hierbij kun je denken aan het op de kaart zetten van gezonde producten, organiseren van evenementen voor de jeugd, veteranen,- jeugdtoernooien, culinaire avonden etc. Je valt direct onder één van de bestuursleden en legt financiële verantwoordelijkheid af aan de penningmeester.

Functie-inhoud:

Is verantwoordelijk voor de in acht name van alle voorwaarden en condities sociale hygiëne en de regels en condities van de voedsel- en warenautoriteit;

Zorgdragen voor de hygiëne in de keuken en rondom de bar;

Opstellen van werkplannen en roosters voor horeca vrijwilligers;
Draagt zorg voor de planning en aansturing van de bar- en keukenbezetting;

Draagt zorg voor voldoende barbezetting in relatie tot de openingstijden van het clubhuis;

Roosters maken voor de vrijwilligers voor hockeydagen, toernooien, feesten, ZHC culinair, jubilea en overige activiteiten;

Controleert de vrijwilligers op de uitvoering van de aan hen opgedragen taken;
Verzorgt de Inkoop en draagt zorg voor de kwaliteit van de horeca producten;

Draagt zorg voor een tijdige vervanging en/of uitbreiding van het voor de horeca benodigde materiaal. Voorwaarde is dat de kosten daarvan niet het jaarlijkse budget overschrijdt.
Bewaken van het prijsbeleid, beheren van het kassasysteem en als aanspreekpunt dienen voor penningmeester;

Eindverantwoordelijk (aansturing) voor het schoonhouden van de hele accommodatie inclusief kleedkamers.
Signaleert problemen en draagt oplossingen aan.

Tijdsbesteding:

Circa 29 weken per jaar à 25 uur (gebaseerd op veldcompetitie)

Circa 10 weken per jaar beperkt aantal uren tijdens de midwintercompetitie;

Geen of beperkte openstelling tijdens schoolvakanties;

Op regelmatige basis overleg voeren met bestuurslid en/of penningmeester.

Functie-eisen:

In bezit van diploma sociale hygiëne;

Op de hoogte zijn van de HACCP regels en overige wettelijke regels;
Aantoonbare ervaring en affiniteit met horeca;

Behalen van het beoogde omzet- en winstpercentage;

Conformeren aan het beleid en de visie van de vereniging;
Goede communicatieve vaardigheden;

Flexibele instelling en stressbestendig;

Goed kunnen omgaan met en aansturen van vrijwilligers.

Arbeidsvoorwaarden:
In deze functie krijg je veel vrijheid om binnen de kaders de functie zelf in te vullen. Buiten het hockeyseizoen (zomer- en winterstop) is er veel ruimte voor vrije tijd. De basisvergoeding bedraagt €15.000,- inclusief BTW. Dit kan naar rato verhoogd worden afhankelijk van de behaalde omzet-en winstresultaten. De contractduur is minimaal voor het hockeyseizoen 2019-2020.

Interesse?
Herken jij je in dit profiel en heb je belangstelling? Aarzel dan niet en solliciteer! Stuur uiterlijk voor 7 juni a.s. een mailtje met je motivatie en CV naar [email protected]